دکوراسیون تجاری مشهد برگرفته از سایت طراحی داخلی دکوزاسیون داخلی غرفه آرایی،غرفه نمایشگاهی ،طراحی واجرای غرفه درمشهدوتمامی کشور
عنوان:

Jeweler2




توضیحات :

طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی   ناظران

 

 هرگونه کپی برداری از این طرح اشکال شرعی دارد

این دکور تجاری که از جذابیت خاصی برخوردار است از

ایده های نو در طراحی داخلی جواهر فروشی استفاده شده که

با متریال های ام دی اف های گلس ، پلکسی برش سی ان سی

شیشه های ضدگلوله ورنگ بندی مشکی وسفید

انعکاس نور در طراحی داخلی طلافروشی جذابیت خاصی را برای بیننده ایجاد میکند

از زیبائیهای دیگر آن استفاده از پارچه های مبلی در قسمت پشت دکور

با نورپردازی خاص آن میتوان اشاره کرد

-----------------------

اجرا شده در مشهد مقدس

 

------------------------

روان‌شناسی رنگ سیاه

سیاه تمام نورها در طیف رنگ‌ها را جذب می‌کند.

سیاه معمولاً به عنوان نماد ترس یا شیطان مورد استفاده قرار می‌گیرد ام٠ا به عنوان نشانگر قدرت نیز شناخته می‌شود. از رنگ سیاه برای نشان دادن شخصیت‌های خطرناک مثل دراکولا و یا جادوگران استفاده می‌شود.

رنگ سیاه در بسیاری از فرهنگ‌ها برای مراسم سوگواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ همچنین نشانگر غمگینی، جذابیت جنسی و رسمی بودن است.

در مصر قدیم، رنگ سیاه نشانگر زندگی و تول٠د دوباره بود.

رنگ سیاه معمولاً به دلیل لاغر نشان دادن در نمایش‌های مد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲- روان‌شناسی رنگ سفید

رنگ سفید، نماد معصومیت و پاکی است.

رنگ سفید می‌تواند در انسان احساس فضای بیشتر به وجود آورد.

رنگ سفید معمولاً نشانگر سرما، پاکیزگی و آرامش است. اتاقی که کاملاً به رنگ سفید نقاشی شده باشد ممکن است جادار و بزرگ به نظر آید امَا خالی و سرد است. بیمارستان‌ها و کادر پزشکی از رنگ سفید برای ایجاد حس پاکیزگی استفاده می‌کنند.